Ready for take off ✈️🇮🇳✨

2 november 2023 - Schiphol Airport, Nederland

Namaste 🙏🏼

Een rustige ochtend zit erop en inmiddels ben ik aangekomen bij de gate. Aangezien ik geen nieuws lees kreeg ik gisteravond een appje van een vriendin met het bericht dat er een storm over Nederland zou trekken. Geen idee wat voor invloed dat zou hebben met betrekking tot mijn vlucht. Tot nu toe staat er een kwartier vertraging op de planning.

Tot mijn verbazing voel ik mij ontspannen. Het fijne aan alleen reizen is dat je geen rekening hoeft te houden met je medemens. Lekker alles in mijn eentje uitvogelen. Na flinke drukke weken voel ik ook dat het fijn is om weer even alleen te zijn. Te kunnen luisteren naar mijn innerlijke stem. En mijn behoefte te volgen.

Bij de gate aangekomen is mijn reis begonnen. Het is duidelijk te zien dat ik opval, aangezien ik de enige witte vrouw ben tijdens deze vlucht. Niet dat dat iets uitmaakt, maar wel dat het opvalt.

Met een flinke boekenverslaving kon ik het niet laten om nog een boek te kopen. Het boek van Floortje Dessing, een inspiratiebron. Aangezien ik een overbruggingsperiode van 5 uur op Mumbai en 7 uur op New Delhi is het toch fijn om wat te doen te hebben.

IMG_8715

Hey ho, let’s go. Van Amsterdam naar Mumbai. Van Mumbai naar New Delhi. En van New Delhi naar Dehradun. Met 4.5 uur tijdsverschil want in India is het al later ben ik benieuwd hoe ik deze reis ga beleven.

Liefs,

Roxy

1. Ed:
    Geweldig rox ...
  2. Mieke:
    Super dapper Rox, ik wens jou een goede vlucht. 😍
  3. Ed:
    2 november 2023
    Laat je snel iets van je horen hoe het gaat daar .....